apptipset

Direktlänk till inlägg 21 februari 2014

SNAPCHAT

Av Clara Jansson - 21 februari 2014 15:31

Hej, ska göra en betygsättning och hissar och dissar på snapchat. Den går ut på... Oj nu fick jag ett meddelande på snapchat:D haha. Men den går ut på att skicka bilder som man kan rita och skriva på och man ska skicka dom till kompisar. Jag tycker snapchat är jättekul och så.
+
Det är kul
Enkelt att dela bilder
Roligt spöke som logo
Det är bara bäst.
-
Svårt att fatta i början
Kanske tråkigt i längden
Jobbigt att man inte kan chatta vanligt utan man måste ta en bild åxå
Man kan inte skriva så långt på bilden:(

Ja det var i alla fall denna recension och denna får 8/10!!!! och jag har sportlov nu yeeeeeeeeey! Och eftersom det är sportlov kommer det fler recensioner

PS. Imorgon firar jag en vecka med bloggen:) då kommer jag lägga upp extra många recensioner:)

Vi hörs!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Clara Jansson - 24 april 2014 09:31

Hejsan! Idag ska jag recensera en app som heter "vad är det för färg?" Det är ett spel. Man får en gråvit logga och några färger att välja på. Sedan ska man gissa vilka färger loggan innehåller. Man har liv. Om man gissar fel några gånger måste man v...

Av Clara Jansson - 22 april 2014 14:14

Hejhej:) jag vet att jag inte har bloggat någonting nästan och jag är jätteledsen! Men ni får gärna fortsätta kolla in bloggen en tid framöver. Jag ska försöka hålla mig uppdaterad ofta! Kanske inte inlägg varje dag. Jag är jättestolt över besökarna ...

Av Clara Jansson - 9 mars 2014 07:59


Hej! Idag tänkte jag göra en recension på en app som heter "big day lite". Man ska ställa in ett datum på appen, (ett datum du längtar till, din födelsedag, en resa, vad som helst!) och du kan ha en bakgrundsbild åxå! Och sen räknar appen ner dagar t...

Av Clara Jansson - 8 mars 2014 07:41

hej!! Tänkte göra en recension! (Förlåt, har inte gjort en recension på jättejättelänge!! Men idag kommer we heart it recensionen!! + Man blir lätt inspirerad! Man kan hitta jätte fina bilder, som man i sin tur kan lägga ut på sin sida! Den är ga...

Av Clara Jansson - 1 mars 2014 14:02

Idag firas två veckor på apptipset!! Under två veckor har jag fått 46 besökare!! Gråter nästan. Ni kanske inte tycker det låter mycket men jag är nöjd! Jag vet jag är inte känd eller något men jag är jätteglad! Igår kom 10 nya besökare till min blogg...

Presentation


Hejj, jag ska börja blogga o. Appar, hissar och dissar, betyg och såklart en massa tips

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad ska jag betygsätta mest här på min blogg?
 Spel
 Sociala medier
 Tv serie appar
 Barn appar
 Bloggappar
 Foto/video appar
 Online appar
 Nåt annat! (Kommentera vad i så fall) :)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Sociala medier


Ovido - Quiz & Flashcards