apptipset

Alla inlägg den 24 april 2014

Av Clara Jansson - 24 april 2014 09:31

Hejsan! Idag ska jag recensera en app som heter "vad är det för färg?" Det är ett spel. Man får en gråvit logga och några färger att välja på. Sedan ska man gissa vilka färger loggan innehåller. Man har liv. Om man gissar fel några gånger måste man vänta en stund inan man kan spela igen. Appen är väldigt rolig. Ibland är det lite klurigt men ofta är det ganska lätt. Jag rekomenderar appen till alla. Det var ju önskat att ett spel skulle recenseras, så jag tänkte att denna appen kanske var värd att testa. Ladda gärna ner appen. Själv tycker jag om att spela spelet när jag inte har något att göra.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejj, jag ska börja blogga o. Appar, hissar och dissar, betyg och såklart en massa tips

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad ska jag betygsätta mest här på min blogg?
 Spel
 Sociala medier
 Tv serie appar
 Barn appar
 Bloggappar
 Foto/video appar
 Online appar
 Nåt annat! (Kommentera vad i så fall) :)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Sociala medier


Ovido - Quiz & Flashcards